Pràctica dels Grups Interactius




La metodologia del grups interactius és molt senzilla si us fixau en la seva explicació, aquí he creat un espai per compartir amb tots vosaltres sobre la metodologia que he introduït, en aquest cas és una experiència personal, que vaig dur a terme mentre estava de voluntari en el C.P Joan Miró, un centre educatiu públic on incentiven les seves bones pràctiques educatives des del punt de vista de la inclusió i des del seu context social, ja que el nivell socioeconòmic d'aquella àrea és baixa i les ètnies com immigrants formen bona part del alumnat.

A l'aula a la qual vaig fer aquest voluntariat és del darrer curs d'infantil. Esper que l'experiència que us contaré a continuació us hagi servit per posar-ho en pràctica dins les vostres aules.

Primera experiència: Activitats grups interactius al curs de 5 anys d'infantil, treballam el conte de la Rateta presumida, 25 alumnes, quatre grups, els racons eren:




(perdonau per algunes errades ortogràfiques, però m'ha estat impossible canviar-ho.)


Altres experiències dels Grups interactius, amb les matemàtiques a primer de primària, des del centre CEIP BENICADIM, Beniarbeig.