Presentació




Un bloc personal que recull totes les idees de la meva formació impregnades a un ideal utòpic difícil d'aconseguir, el que cerc és tenir una idea general del què hem ronda pel cap i poder gestionar la meva informació per tal de tenir a un futur llunyà la meva idea d'escola.

Un bloc que té per objectiu ajudar als meus lectors professionals a donar una resposta alternativa i bona, amb la pràctica per poder tenir recursos alhora de dur-ho a terme. 

Si més no, el que vull és formar escola, crear persones i augmentar la meva experiència com a pedagog per arribar a assolir els meus objectius quan em vaig formar.

Són pinzellades d'un llibre que dins un termini de temps publicaré, una il·lusió innata, per poder interpretar l'educació escolar des d'un punt de vista egoista, perquè aquest pugui ser implantat i avaluar-se per poder donar millores de la meva filosofia de treball.

Pensant en futur, i present per poder aconseguir un èxit, i aprendre dels fracassos que m'arriben diàriament per poder millorar com a persona i professional.

Esper que sigui del vostre interès i poder reflexionar conjuntament per donar força i millora del meu pensament educatiu.

M'agradaria compartir el meu currículum per poder demostrar la meva competència dins aquest àmbit i que no penseu que tots els comentaris futurs siguin hipòcrites sinó verificats amb ciència i amb molta delicadesa.