Metodologies del S.XXI.



      Quan parlam de metodologia ens referim a la manera de fer una praxis, en la seva didàctica d'aplicació per a poder resoldre diferents conflictes cap als alumnes i què aquests siguin capaços de gestionar el seu aprenentatge i millorar-lo. 

      El bloc intenta donar solucions, o possibles eines per poder desenvolupar la bona praxis, amb una finalitat última què és poder promoure el desenvolupament de l'activitat i objectiu d'aprenentatge que ens durà a un èxit de l'alumna.

        Pensar de manera tradicional no ens facilita que, avui dia, aquest aprenentatge pugui arribar a l'èxit del nostre alumnat, per tant, ens hem de seure i pensar de manera creativa com arribar en aquell objectiu en concret perquè pugui ser assolit a la totalitat del nostre alumnat.

        Aquí i des d'aquest punt de vista, propòs diferents maneres de fer i d'actuar on indic, com, quan i perquè serveix.


  1. Unitats didàctiques. Pere Alzina 
  2. Pilars i principis de Delors.
  3. Disseny Universal
  4. Intel·ligències múltiples./praxis
  5. Aprenentatge per projectes./praxis
  6. Aprenentatge per centres d'interès./praxis
  7. Aprenentatge cooperatiu./praxis
  8. Aprenentatge multinivell./praxis/ praxis2
  9. Aprenentatge significatiu./praxis
  10. Filosofia 3/18 /praxis.
  11. Disseny d'activitats contextualitzades./praxis
  12. Les competències bàsiques./praxis
  13. Grups interactius./praxis
  14. Les TICS, APPS, AULAExemples TICS, APPS a l'aula.
        En tot aquestes metodologies s'han d'incorporar la seva praxis i recursos, tan materials com humans, i no significa que un sol professor o mestre no pugui duu a terme aquestes metodologies integrades.


Clica per saber més informació